Семантическое пространство объектов белорусского эфирного дизайна

Ольга Юрьевна Ковалева, Ольга Владимировна Токарь

Анотація


У статті методом семантичного диференціалу визначено семантичний простір дизайну заставок білоруських телепередач, виявлено фактори сприйняття і їх структуру, проаналізовано розташування низки об’єктів у просторі даних факторів


Ключові слова


дизайн; пекшот; телепередача; шрифт; семантичний простір; семантичний диференціал; чинники сприйняття

Повний текст:

PDF (Русский)

Посилання


Sitnikov V. P. Tehnika i tehnologija SMI. Pechat’, radio, televidenie / V. P. Sitnikov. — M. : AST, 2003. — 301 s.

Nacional’naja gosudarstvennaja teleradiokompanija Respubliki Belarus’ [Jelektronnyj resurs] : oficial’nyj sajt. — Rezhim dostupa : http://www.tvr.by. — Data dostupa : 27.03.2014.

Petrenko V. F. Osnovy psihosemantiki / V. F. Petrenko. — M. : Jeksmo, 2010. — 480 s.


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Ситников В. П. Техника и технология СМИ. Печать, радио, телевидение / В. П. Ситников. — М. : АСТ, 2003. — 301 с.

2. Национальная государственная телерадиокомпания Республики Беларусь [Электронный ресурс] : официальный сайт. — Режим доступа : http://www.tvr.by. — Дата доступа : 27.03.2014.

3. Петренко В. Ф. Основы психосемантики / В. Ф. Петренко. — М. : Эксмо, 2010. — 480 с.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.


 Ліцензія Creative Commons

follow me on facebook

© ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського